strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Strona główna działu
-> Przed premierą
-> Krótki opis
-> Levele
-> Postacie
-> Dane techniczne
-> Gdzie kupić

Screeny
Rendery
Lokacje
Przeciwnicy
Bronie
Klawiszologia
Solucja
Tłumaczenia
Cheaty
Okładki
Soundtrack
TR i Windows XP
Dźwięk w wersji SoldOut


  » Peru

Mimo, że nasza przygoda rozpoczyna się w jaskiniach i zamkniętych korytarzach, wkrótce wiodą nas one do bardziej otwartych przestrzeni, by w końcu doprowadzić nas do świątyni, przed pierwszą część poszukiwanego artefaktu. W etapach Peru zobaczyć można trochę śniegu, ale także wiele zieleni i kilka ciekawych budowli. Występują tam tacy przeciwnicy jak nietoperze, wilki oraz niedźwiedzie. Spotykamy jednak też raptory i T-Rexa, a nawet jednego z głównych wrogów - Larsona. Można śmiało stwierdzić, że Peru nie powala trudnością. Łatwo zauważyć, że są to typowe levele wtajemniczające gracza w świat Tomb Raider i klimaty tej gry. Jednak nie umyka uwadze, że z czasem rozwiązywania kolejnych zagadek, stają się one coraz trudniejsze. Przeciwnicy pojawiają się także z każdym levelem coraz mocniejsi.

  » Klasztor

Znajdujemy się w klasztorze Saint Francis. Nie należy liczyć na otwarte przestrzenie, gdyż następne pięć poziomów spędzamy w zamkniętych komnatach. Najpierw piasek i skały, później wodne labirynty i kamienne korytarze. Co najważniejsze, w tej lokacji spędzamy dużo czasu. Już na początku da się wyczuć, że poziom trudności podniósł się odrobinę wyżej. Zagadki są trudniejsze, a levele rozbudowane. W jednym z nich można spotkać więcej przeciwników niż w jakimkolwiek innym w grze. Strzelamy do lwów, krokodyli, goryli oraz szczurów o gigantycznych rozmiarach. Czasami pojawia się też kolejny główny wróg, Pierre. Ogólnie etapy te mogą irytować długością, na kolejną lokację czeka się z niemałym zniecierpliwieniem.

  » Egipt

Piasek, skały, piasek... Oprócz tradycyjnych korytarzy natkniemy się jednak na otwarte przestrzenie. Levele w Egipcie są ciekawe ze względu na zagadki czy układy pomieszczeń. Oprócz tego będziemy walczyć oczywiście z coraz trudniejszymi do pokonania wrogami. Pantery i wiele odmian mumii będzie nas atakować dość często. Spotkamy także po raz kolejny jednego z głównych wrogów - Larsona, z którym będziemy walczyć już ostatni raz. Nie są to najdłuższe poziomy w grze, więc na pewno nam się nie znudzą.

  » Zaginiony Świat

Starujemy bez broni i artefaktu, którego części gromadziliśmy w poprzednich levelach. Po wielu trudach udaje nam się dostać do dziwnych pomieszczeń, jaskiń z lawą oraz wieloma trudnymi przeciwnikami. Kiedy po pokonaniu wielkiego mutanta wydaje się, że gra już skończona, trzeba jeszcze zabić Natlę, która w pewien sposób także się zmutowała, co bardzo utrudnia sytuację. Poziomy te są ciekawe między innymi ze względu na dziwne tekstury pomieszczeń. Poza tym nie są łatwe, gdyż ciągle mamy do czynienia z trudniejszymi wrogami.