| |
Strona główna działu -> Przed premierą -> Krótki opis -> Levele -> Dane techniczne -> Gdzie kupić
Screeny Rendery Lokacje Przeciwnicy Bronie Klawiszologia Pojazdy Dom Lary Solucja Tłumaczenia Cheaty Okładki Soundtrack Dźwięk w wersji SoldOut
REMASTERY TR1-3
| | | |
  » Chiny | | | | Rozgrywkę zaczynamy tuż przy Wielkim Murze w Chinach. W pierwszym levelu napotkamy na tygrysy, małe pajączki, sępy oraz śmiertelne pułapki, które panna Croft musi ominąć. W zaginionej dolinie bedziemy mieli okazję spotkać ponownie T-Rexa. Lara po dotarciu do wielkich wrót, zorietntuje się, że to ślepa uliczka. Wyrusza w świat w poszukiwaniu klucza. Tak, tak - oznacza to, że jeszcze w trakcie gry powrócimy do tego miejsca.
| |
  » Wenecja | | | | Poprzez piękne, urokliwe oraz mokre uliczki Wenecji i kryjówkę Bartolego, dotrzemy w końcu do gmachu opery. Po drodze zniszczymy parę gondoli oraz jedną ze spotkanych na swojej drodze motorówek. Te ostatnie są największą atrakcją etapów weneckich, a akcji którą będziemy musieli za ich pomocą wykonać nie powstydziłby się nawet Indiana Jones. Levele te są pod względem wrogów na pewno łatwiejsze od pozostałych. Będziemy musieli zmierzyć się z psami i facetami uzbrojonymi w mniej lub bardziej szkodliwe bronie czy pałki. Niektóre zagadki mogą sprawić kłopot, trzeba będzie wykazać się pomysłowością.
| |
  » Morze Śródziemne | | | | Z kryjówki Bartolego Lara dostała się samolotem na platformę wiertniczą. Po ominięciu strażników strefy przemysłowej, Croft zanurkowała w głąb morza i dorarła do wraku Marii Dorii. Zwiedzać będziemy różne elementy zatopionego statku, właczając w to salę balową, kwatery mieszkalne, teatr, maszynownię i ostatecznie sam pokład. Uogólniając, poziomy te znakomicie wprowadzą nas w tajniki budowy statku, a co najważniejsze panuje tutaj niesamowity klimat katastroficznej przeszłości. Grając, zastanawiamy się, co musiało się tutaj wydarzyć i jaka ogromna tragedia dotknęła statek. Walka z przeciwnikami, którymi będą już tradycyjnie faceci z gunami i pałkami, nie będzie niestety łatwa. Ale oprócz tego dochodzą także różnego rodzaju irytujące rybki, jedne mniejsze, drugie większe, przykładem może być np. rekin czy barracuda. Zagadki niestety niełatwe, czasami można się tu nawet zgubić.
| |
  » Tybet | | | | Po odnalezieniu na wraku statku klucza do katakumb, Lara udaje się do Tybetu. Na początku będziemy się przedzierać przez zaspy śnieżne, aby później poprzez klasztor Barkhang, dotrzeć do podziemi, a na końcu odnaleźć piękny lodowy pałac. Będziemy mieli okazję wyszaleć się na skuterze śnieżnym, a także patrzeć jak posłuszni mnisi tybetańscy zabijają ludzi Bartolego. Jednak nie zawsze będą nam pomagać, rzecz polega na tym, aby ani razu, podczas tego levelu do nich nie strzelić. Wtedy oddadzą nam przysługę. Przeciwnicy znacznie trudniejsi niż w poprzednich levelach. Gdyby nie pomoc mnichów w klasztorze, byłoby w tym levelu bardzo ciężko. Do ludzi Bartolego dochodzą lamparty i wrzeszczący panowie śniegu, yeti. Na samym końcu stanie nam na drodze boss, ogromny, wściekły, zmutowany kurak, który wcale trudny do rozwałki nie jest. Zagadki coraz trudniejsze, szczególnie już w samych katakumbach, ale levele bardzo ciekawe.
| |
  » Chiny | | | | Wracamy do Chin. Tym razem zwiedzamy podziemia Wielkiego Muru i dziwne, unoszące się w powietrzu wyspy. Mury, woda, skały i zielone wysepki to tutaj normalka. Naszpikowane pułapkami levele mogą przyprawić o zawrót głowy tych, którzy boją się pająków - będzie ich w pewnym miejscu mnóstwo, zarówno mniejszych, jak i większych. Innymi przeciwnikami będą tygrysy, sępy, nefrytowi wojownicy i faceci rzucający metalowymi krążkami. Pojawi się tutaj także boss, którym będzie Bartoli zamieniony w smoka. Zagadki niełatwe, czasami będzie trzeba dużo pogłówkować.
| |
  » Anglia | | | | Rozgrywa się tu tylko ostatni level z całej gry. Lara zdobywszy sztylet Xian, udała się na odpoczynek do domu. Tymczasem ludzie Bartolego nie dali za wygraną i prosili się o odstrzał aż w Surrey. Ten level to typowa strzelanka - bo o nic innego w nim nie chodzi. Jedyną posiadaną bronią jest shotgun z dużym zapasem amunicji. Etap ten jest miłym urozmaiceniem.
| |
| | | |
| | |