lokacje




Croft Manor

W pierwszym dodatku do TR: Underworld ponownie wkraczamy do posiadłości Croft Manor, a właściwie pod nią. Lara dowiaduje się o istnieniu rozległego, średniowiecznego lochu pod fundamentem rodzinnej posiadłości. Z tajnej pracowni swego ojca schodzi do olbrzymiej komnaty, która kryje wiele tajemnic. Pod ziemią żyją pająki, nietoperze oraz strażnicy, którzy niegdyś wpadli do substancji zwanej Eitrem. Lochy Croft Manor kryją również wiele pradawnych mechanizmów i śmiercionośnych pułapek.






Helheim

Po raz drugi odwiedzamy Helheim/Avalon, jakkolwiek nazwiemy krainę utożsamianą z zaświatami. Jednak tym razem to nie Lara przebiega przez korytarze. Gramy Sobowtórem panny Croft, którego zadaniem jest wpierw aktywowanie pradawnej machiny, a następnie zgładzenie Lary. Jednak miss Croft po raz kolejny kierując się swym sprytem, przechytrzyła Sobowtóra. W lokacji aż się roi od hord wyrośniętych thralli. Na szczęście Sobowtór jest bardzo zaradną istotą i do tego niezwykle szybką. Jego moc sprawi, że z Helheimu w mgnieniu oka wyparują przeciwnicy.