dodatki



cheaty

Do wprowadzenia kodów nie jest konieczne ich wcześniejsze odblokowanie i można z nich korzystać już od samego początku zabawy. Wszystkie poniższe kombinacje należy wykonać w miarę szybko, podczas gry. Poprawne użycie cheatu zostanie zasygnalizowane dźwiękiem, a ponowne wprowadzenie kombinacji dezaktywuje działanie kodu.

• PC

Ze względu na możliwość dowolnej konfiguracji sterowania w tej wersji gry, nie podajemy dokładnych kombinacji klawiszowych, a jedynie akcje będące efektem wciśnięcia danego przycisku. Oczywiście za "strzał" odpowiada domyślnie LPM, a za namierzanie „G”.

Zabicie jednym strzałem:
Przytrzymać namierzanie celu a następnie wciskać: interakcja, skok, interakcja, linka, sprint, kucnięcie.

Kuloodporna Lara:
Przytrzymać namierzanie celu a następnie wciskać: skok, strzał, interakcja, strzał, linka, sprint.

Zdrowie przeciwnika:
Przytrzymać namierzanie celu a następnie wciskać: linka, kucnięcie, skok, sprint, strzał, interakcja.

• PS3:

Kuloodporna Lara:
Przytrzymać L2 i wciskać R2, Krzyżyk, R2, Trójkąt, R2, Kwadrat, L1.

Zabicie jednym strzałem:
Przytrzymać L2 i wciskać Trójkąt, Krzyżyk, Trójkąt, Kwadrat, L1, Kółko.

Zdrowie przeciwników:
Przytrzymać L2 i wciskać Kwadrat, Kółko, Krzyżyk, L1, R2, Trójkąt.

• X360:

Kuloodporna Lara:
Przytrzymać LT i wciskać A, RT, Y, RT, X, LB.

Zabicie jednym strzałem:
Przytrzymać LT i wciskać Y, A, Y, X, LB, B.

Zdrowie przeciwnika:
Przytrzymać LT i wciskać X, B, A, LB, RT, Y.

Po użyciu kodu Kuloodporna Lara, bohaterka powinna być odporna na większość obrażeń – bez obaw można przebiegać przez płomienie czy pływać w jeziorach Eitru. Cheat nie zawsze jednak działa tak jak należy i może się zdarzyć, że po upadku z dużej wysokości po prostu zginiemy. Po wczytaniu staniu gry kody nadal będą aktywne.



projekty otoczenia

Szkice koncepcyjne pomieszczeń, posągów, zagadek, miejsc i elementów architektonicznych każdej lokacji w grze, sekcja ta zawiera 44 pozycje, odblokowywane stopniowo w miarę przechodzenia kolejnych poziomów.


projekty postaci

Szkice Zipa i Winstona – dostępne po ukończeniu poziomu wprowadzającego.




Szkice Amandy – dostępne po ukończeniu Morza Śródziemnego.




Szkice Alistera – dostępne po ukończeniu Tajlandii.




Szkice sobowtóra - dostępne po ukończeniu Posiadłości Croftów.




Szkice najemników i kłusowników – dostępne po ukończeniu Południowego Meksyku.




Szkice Natli – dostępne po ukończeniu Morza Andamańskiego.




Szkice Amelii Croft – dostępne po ukończeniu Morza Arktycznego.




Szkice wrogów niebędących ludźmi – dostępne po zebraniu wszystkich skarbów w grze.




Szkice Lary Croft – dostępne po zebraniu wszystkich reliktów w grze.




projekty sprzętu

Szkice broni, motocyklu, artefaktów i kabury Lary, łącznie 9 pozycji, odblokowywanych po ukończeniu Wyspy Jan Mayen.


scenopis

W tej sekcji zgromadzono szereg szkiców koncepcyjnych, przedstawiających przebieg gry w formie obrazków, w sumie 39 elementów, dostępnych po ukończeniu przygody na poziomie trudności Mistrz Przetrwania.


zwiastuny i twórcy

Poprzednio… - mix scenek z Legend i Anniversary, mający na celu zaznajomić gracza z fabułą dwóch poprzednich części serii i tym samym przygotować na poznanie kontynuacji przygody.Zwiastun – pierwszy trailer Tomb Raider: Underworld, ukazujący wybuch domu Lary.

Twórcy – napisy końcowe gry.