PRZECIWNICY


NAJEMNICY RUTLANDA


Słabo opancerzeni
Pojawiają się w Boliwi. Nie mają zbytniej ochrony przeciwko kulom. Najczęściej dysponują karabinem szturmowym lub półautomatycznym. Można się ich pozbyć zwykłymi pistoletami.



Średnio opancerzeni
Po raz pierwszy pojawiają się w Peru. Od tego momentu są często spotykani. Posiadają kask i kamizelkę. Korzystają z karabinu szturmowego z celownikiem laserowym oraz czasami z granatów. Pojedynczy przeciwnik nie jest groźny, jednak najczęściej pojawiają się w licznych grupach. Do walki używamy karabinu lub shotguna.



Z shotgunem
Spotykamy ich począwszy od Peru. Należą do typu słabo opancerzonego. Korzystają z shotguna i granatów. Wystarczą na nich zwykłe pistolety.





Z granatnikiem
Pojawiają się po raz pierwszy w Ghanie, widzimy ich także w Kazachstanie. Korzystają z granatnika. By ich pokonać należy użyć silniejszej broni, np. karabinu.





Z tarczą
Debiutują w Kazachstanie. Korzystają z karabinu półautomatycznego i tarczy. Ciężko ich pokonać zwykłymi pociskami. Można użyć walki wręcz lub granatów.




Mocno opancerzeni
Korzystają z karabinu półautomatycznego, granatów i pełnego pancerza. Są bardzo wytrzymali, mogą nawet przeżyć strzał z shotguna. Występują tylko w Anglii.






Zmotoryzowani z karabinem
Walczymy z nimi jadąc na motorze w Peru i w Kazachstanie.




Zmotoryzowani z shotgunem
Pojawiają się w Kazachstanie, podczas pościgu na motorze.





YAKUZA


Najemnicy z karabinem
Najemnicy Yakuzy w szarych garniturach. Korzystają z karabinu szturmowego i granatów. Pojawiają się tylko w levelu w Japonii. Pokonać ich możemy za pomocą karabinu czy też zwykłych pistoletów.



Najemnicy z shotgunem
Najemnicy Yakuzy z czarnych garniturach. Uzbrojeni w shotguna i granaty. Są groźniejsi niż członkowie Yakuzy w szarych garniturach. Strzelamy do nich z karabinu lub shotguna. Walczymy z nimi tylko w Japonii.



ZWIERZĘTA



Jaguar
Dziki kot spotykany w levelu w Boliwii i Ghanie.






Pitbull
Groźny pies pojawiający się w levelu w Japonii oraz w Anglii.





Pantera śnieżna
Dziki kot. Walczymy z nim pod koniec gry, w Nepalu.





BOSSOWIE


Takamoto
Szef Yakuzy, który kocha starożytne bronie. Jest potężną postacią japońskiej mafii. Silny przeciwnik, który strzela w kierunku Lary pociskami. Taktyka polega na unikaniu pocisków i strzelaniu do Takamoto aż wyczerpie się mu energia. Walczymy z nim pod koniec levelu w Japonii.


Rutland
Najemnik na usługach Amandy. Walczymy z nim w Ghanie. Do walki należy użyć nie tylko pistoletów, ale także linki magnetycznej, sprytu i refleksu.




Nieznana Istota
Nieznany byt z zaświatów, który wydostał się na świat w Peru. Walczymy z nim w Kazachstanie. Do walki używamy specjalnego urządzenia zaprojektowanego przez Teslę. Nie pomogą tutaj pistolety.



Wąż Morski
Prehistoryczny potwór zamieszkujący podziemia Kornwalii. Nie próbuj w niego strzelać - to za duża i zbyt odporna sztuka. By pokonać węża, należy skorzystać z czterech metalowych wieżyczek, pokręteł i linki magnetycznej.


Amanda
Ostateczny boss w grze. W dawną koleżankę Lary wstąpiła Nieznana Istota. Do walki używamy tylko Excalibura, ponieważ zwykła broń jest nieprzydatna. Dodatkowo należy unikać ciosów potwora, ponieważ są wyjątkowo zabójcze.




© Copyright by World of Tomb Raider - www.laracroft.pl. All rights reserved!