strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Strona główna działu
-> Przed premierą
-> Krótki opis
-> Levele
-> Dane techniczne
-> Gdzie kupić

Screeny
Rendery
Lokacje
Przeciwnicy
Bronie
Klawiszologia
Pojazdy
Dom Lary
Solucja
Tłumaczenia
Cheaty
Okładki
Soundtrack

REMASTERY TR1-3


  » Indie

Grę rozpoczynamy w tropikalnej dżungli, a naszym celem jest odnalezienie tajemniczego artefaktu o nazwie Infada Stone. Zwiedzimy zaginione i zapomniane przez ludzkość świątynie, odbędziemy podróż Quadem wzdłuż rzeki Ganges, a wyzwaniem będzie przebrnięcie przez starożytny labirynt. Podczas eksploracji będą nam towarzyszyć najróżniejszego rodzaju zwierzęta, charakterystyczne dla tego zakątku świata, zaczynając od niewinnych małp, kończąc na groźnych tygrysach. Zakamarki świątyń skrywają wiele tajemniczych i niebezpiecznych wrogów.

  » Nevada

Amerykańska pustynia, którą przyjdzie nam przemierzyć Quadem, zaprowadzi nas do bardzo dobrze wszystkim znanej tajemniczej Strefy 51. Lara musi tu odnaleźć kolejny fragment meteorytu, nazwany Elementem 115. Okryta tajemnicą militarna baza skrywa wiele sekretów, takich jak ciała Obcych, a nawet latający spodek. Niestety, nie wszystko pójdzie po myśli panny Croft, czego skutkiem będzie wizyta w więzieniu. Lecz nawet najbardziej odporne drzwi, najlepiej uzbrojeni przeciwnicy, nie będą w stanie zatrzymać Lary na drodze do celu.

  » Południowy Pacyfik

Tropikalne wyspy, ciepłe wody Pacyfiku... miejsce na wymarzone wakacje! Nie dla Lary, przynajmniej nie tym razem. Gdzieś w gęstej dżungli znajduje się kolejny artefakt, który jest niezbędny do rozwikłania zagadki. Utopijna atmosfera szybko się skończy, gdy Lara natknie się na wrogo nastawionych tubylców, którzy bardzo dobrze strzegą tajemnic swojej kultury. Zasiadając w kajaku, przyjdzie nam rozwiązać masę zagadek, porozmieszczanych wokół wodospadów, w gęstych zaroślach czy też wśród bagien. Ponadto znajdziemy się w miejscu katastrofy wojskowego samolotu. Staniemy u boku rozbitków, aby pokonać krwiożercze raptory, a nawet spotkamy króla prahistorycznych gadów - słynnego T-Rexa!

  » Londyn

Lara odwiedzi stolicę Anglii, by zdobyć kolejny tajemniczy kamień - Oko Izydy. Wszystko poszłoby jak po maśle, gdyby nie fakt, iż ów artefakt posiada Sophia Leigh, która wykorzystuje go w swojej fabryce kosmetyków i za żadne skarby nie chce go oddać. Cóż, jeżeli po dobroci się nie da... Lara znajdzie inny sposób na osiągnięcie celu. Zanim jednak dojdzie do konfrontacji, będziemy skakać po dachach wieżowców, odwiedzimy Muzeum Historii Naturalnej, opuszczoną stację metra Aldwych, gdzie stawimy czoła gangowi bezdomnych, którzy jak się później okaże, będą nam pomocni. Używając różnych środków lokomocji, m.in. podwodnej jednostki pływającej, Lara zdobywszy ostatni fragment meteoru, będzie gotowa na kolejną, finałową już przygodę.

  » Antarktyda

Po rozbiciu się helikoptera, Lara musi dostać się do kopalni RX Tech, aby powstrzymać szalonego naukowca. Nie będzie to jednak takie łatwe. Mnóstwo lodu na skałach spowoduje, że jeden nieuważny ruch może spowodować kąpiel w lodowatych wodach Antarktydy, co doprowadzi do wyziębienia organizmu pani archeolog. Pływając pontonem, Lara w końcu dostanie się do opuszczonej bazy, gdzie znajdzie wejście do kopalni. Tam natomiast czeka na nią nie lada wyzwanie. Otóż, w wyniku nieostrożnych eksperymentów, niektórzy z naukowców przekształcili się w mutanty, które zabiją każdego, kto stanie im na drodze. Przyjdzie nam również zasiąść w górniczym wagoniku. Jazda w nim z zawrotną prędkością może być niebezpieczna, zwłaszcza na ostrych zakrętach, lecz jest to jedyny sposób na dostanie się do miasta Tinnos - miejsca ostatecznego starcia. Rozprawiając się z przerażającymi kreaturami, Lara w końcu odnajdzie miejsce, w którym znajduje się meteor i nasza bohaterka będzie gotowa do stawienia czoła siłom zła.