strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Strona główna działu
-> Przed premierą
-> Krótki opis
-> Levele
-> Dane techniczne
-> Gdzie kupić

Screeny
Rendery
Lokacje
Przeciwnicy
Bronie
Klawiszologia
Pojazdy
Dom Lary
Solucja
Tłumaczenia
Cheaty
Okładki
Soundtrack


  » Cel: tor wyścigowy

Zwiedzanie domu rozpocznij od zabrania pudełka flar z pomieszczenia po lewej stronie - na pewno ci się przydadzą. Gdy wyjdziesz z sypialni, skieruj się w lewo i nie schodź w dół. Otwórz drzwi prowadzące na strych, ale nie wchodź w nie i biegnij dalej, aż do kolejnych - tym razem otwartych - drzwi. Za nimi, w bibliotece odnajdź wystającą z regału książkę, która pełni rolę ukrytej dźwigni gaszącej ogień w kominku. Możesz teraz odnaleźć tam ścianę, po której dasz rady wspiąć się na górę. Idź dalej przed siebie aż dotrzesz do pomieszczenia ze skrzynią. Pociągnij ją raz i zauważ, że dzięki temu dasz radę wyciągnąć także kolejne pudło ze ściany, odsłaniając w ten sposób korytarz łączący pokój, w którym jesteś, ze strychem. Przepchaj wysunięte ze ściany pudło w lewy kąt, gdyż w prawym znajduje się dźwignia. Przed jej uruchomieniem zapal flarę, gdyż na strychu jest ciemno, a drzwi, na które działa dźwignia będą otwarte tylko przez jakiś czas. Wybiegnij ze strychu jak najszybciej, pomoże ci w tym klawisz sprintu. Przeskocz przez barierki i biegnij do otwartych drzwi. Tam zejdź po schodach w dół i kieruj się przed siebie, aż dojdziesz do wielkiego akwarium. Przesuń skrzynię tak, byś mógł dostać się do otworu w suficie. Czeka cię kąpiel. W wodzie opłyń szyby akwarium aż znajdziesz klucz. Wracaj i wyjdź na zewnątrz do ogrodu. Po lewej stronie, w żywopłocie znajduje się bramka, którą otworzysz zdobytym kluczem. Za nią czeka na Ciebie... Quad. Miłej przejażdżki!

  » Pokój z artefaktami

Gotów na kolejne odkrycie? Biegnij na basen, który znajduje się w domu za salą gimnastyczną. Po drugiej stronie od wejścia znajdziesz trampolinę, a za nią przycisk otwierający ukryte drzwi. Biegnij do nich. Użyj dźwigni. Otworzyły się za tobą drzwi, które działają na czas. Aby się dostać do pomieszczenia za nimi możesz wybrać jeden z dwóch sposobów. Wykonaj przewrót o 180 stopni i biegnij przed siebie używając klawisza sprintu. W ostatniej chwili przed samymi drzwiami wykonaj skok z przewrotem. Jeśli nie radzisz sobie w ten sposób, jest na to bardzo prosta rada. Uruchom dźwignię i nie ruszaj się. Gdy wróci ona na swoje miejsce, uruchom ją raz jeszcze. Wykonaj przewrót i biegnij do drzwi. Z pewnością ci się teraz uda, gdyż drzwi otwierają się przez podwójne uruchomienie dźwigni - dwa razy.

  » Trick z Winstonem

W zwiedzaniu domu Lary przeszkadza ci lokaj Lary, który bez przerwy wszędzie za tobą chodzi? Można się go łatwo pozbyć ;-) Wejdź do kuchni i otwórz wielką chłodnię. Wejdź do niej i schowany między mięsem czekaj na lokaja. Gdy w końcu dotrze do lodówki, wyskocz na zewnątrz i zamknij drzwi - problem z głowy.