strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową | |||||||||||||
Strona główna działu -> Krótki opis -> Screeny -> Rendery -> Dane techniczne Filmy | Lara Croft and the Temple of Osiris to sequel świetnie przyjętej, pierwszej "solowej" gry Lary Croft "The Guardian of Light". Jak powiedział szef rozwoju produktu w Square, Darrel Gallagher, "cała ekipa miała nadzieję, że znajdzie się czas na kolejny powrót Lary w klasycznej arcadówce na najwyższym poziomie". Oto ten czas. Tym razem akcja przenosi gracza w głąb egipskiej pustyni. To właśnie tam leży świeżo odkryta, antyczna świątynia Seta. Pan chaosu swego czasu rządził całą krainą faraonów, po tym jak zabił swojego brata, Ozyrysa i wziął do niewoli innych bogów. Kiedy uznał, że i to dla niego za mało, udał się do krainy umarłych. Tam chciał stworzyć armię, która podbije świat. Set jednak nigdy nie wrócił z tej wyprawy. I tutaj zaczyna się rola Lary Croft. Jako słynny odkrywca postanowiła, że chce być pierwszą osobą, która dotrze do świątyni zabitego Ozyrysa. O włos wyprzedził ją jednak archeolog, Carter Bell. Kiedy oboje spojrzeli sobie z wkurzeniem w oczy, a potem do środka tego co niemal równocześnie odkryli... znaleźli więcej niż oczekiwali w najśmielszych snach. Okazuje się, że świątynia była więzieniem dla ostatnich starych bóstw niepodległych Setowi. Wewnątrz Carter wypatrzył laskę Ozyrysa. Kiedy ją wyciągnął z mechanizmu, wyłączył pułapkę trzymającą Horusa i Izydę w niewoli, tym samym narażając na śmierć siebie i Larę. Bogowie, niczym polscy politycy w knajpach, zawierają jednak z odkrywcami deal. Pomogą w ożywieniu Ozyrysa, jedynej siły, która może ocalić śmiertelników przed sądem i która może pokonać Seta. Od tej pory Bell i Croft współpracują. Muszą razem zebrać - jakkolwiek makabrycznie by to nie brzmiało - części Ozyrysa i powstrzymać Seta przed powrotem na Ziemię. Przeciwinikami bohaterów będą bogowie i mityczne stwory kontrolowane przez Seta. Lara i Carter muszą ich pokonać, żeby ocalić nie tylko siebie, ale i cały świat. Dołączą do nich Horus i Izyda, bo gra jest przeznaczona nawet dla 4 graczy, w dowolnej konfiguracji (single player, dwie, trzy lub cztery osoby). Warto podkreślić kto "wcieli się" w postać głównej bohaterki. Głosu użyczy jej Keeley Hawes, która pracowała przy poprzedniej trylogii Crystal Dynamics, jak i przy Guardian of Light. RENDERY SZKICE KONCEPCYJNE Platformy PC, PlayStation 4, Xbox One Informacje o grze - data premiery: 9.12.2014 - tryb gry: single / multiplayer (2-4 graczy) - tryb multiplayer: LAN / Internet Wymagania sprzętowe PC Minimalne: • Windows Vista, 7, 8 • DirectX 11 • CPU: 2.0GHz dwurdzeniowy • 4GB RAM • AMD Radeon HD 6000 lub lepszy / NVidia GeForce 500 lub lepszy Zalecane: • Windows Vista, 7, 8 • DirectX 11 • CPU: czterordzeniowy AMD Phenom II X4 955 lub Intel Core i5-750 • 8GB RAM • AMD Radeon HD serii R7 albo NVidia GTX 650 | ||||||||||||