strona główna // forum // chat // kontakt // dodaj do ulubionych // ustaw jako startową


Powrót do Archiwum

KWIECIEŃ 2014




20 kwietnia 2014, by Cez
System ekonomiczny w Tomb Raider 10?
Niewiele obecnie wiemy o kolejnej, dziesiątej grze z serii Tomb Raider. Jednak pewne wskazówki chcąc nie chcąc przekazało nam studio Crystal Dynamics… na swojej stronie internetowej.

Mowa o ogłoszeniach o pracę, które pojawiły się na witrynie producenta. Studio szuka m.in. projektanta systemów, projektanta walk i osobę odpowiedzialną za przerywniki filmowe. Możemy się tylko domyślać, że chodzi o sequel bardzo dobrze przyjętej gry Tomb Raider z 2013 roku.

Czym mieliby się zająć nowi pracownicy studia Crystal Dynamics? Projektant systemów ma odpowiadać m.in. za elementy RPG, rozwój postaci, poziom trudności, mechanikę rozgrywki, a także za ekonomię. Projektant walk będzie programował sztuczną inteligencję wrogów, zachowania podczas walki, bronie i narzędzia oraz mechanikę walki wręcz. Z kolei osoba odpowiedzialna za przerywniki filmowe będzie musiała zapewnić warstwie fabularnej gry połączenie dobrej narracji z estetyką. Osoba ta musi mieć co najmniej cztery lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

Czyżby w nowej grze, roboczo zwanej Tomb Raiderem 10, miał pojawić się system ekonomiczny? Bardzo możliwe, ale na potwierdzenie tej informacji musimy jeszcze cierpliwie poczekać. Niewykluczone, że pierwsze oficjalne konkrety zobaczymy na tegorocznych targach E3.